Pages

Saturday, 2 January 2010

Takamatsu Ike

Hari ahad yang lepas,me and my hubby bawak anak2 keluar..kebetulan salji xturun pagi tu..jadi pegi ke takamatsu ike @ tasik takamatsu..tempat tu memang dekat sgt dgn umah kami.:p



Kalau pegi ke sana memang tujuan utama nak tgk itik dan goose..bawak roti skali tuk bg itik2 yg kelaparan tu makan..kesian itik2 tu,yela xramai yg datang waktu winter ni..sujuk,pastu air tasik pun boku.:(
Amni,Faeiz dan Faeiq memang suke tgk itik2 ni..pastu bile ajak balik,konpem xnak nye..Boleh dikatakn setiap mggu kami pegi ke tasik ni..yela,boring duduk kat umah kn..lain la kat m`sia..byk aktiviti sikit..pegi umah kenduri kawen ke,balik kg ke,..inilah kehidupan kami kat sini..nak pegi jalan2,xtau nak pegi mana.yg penting kami enjoy duduk kat sini.:))

1 comment:

myra said...

hah...gmbr nie la kami suke sgt2 tengok..sungguh chomelll skali...hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...