Pages

Monday, 3 May 2010

Hanami @ Hirosaki Koen

Bestnye dapat tengok bunga sakura..1st time in my life ( yana's fveret word)..Memang cantik sangat..Jadi jakun la pulak..kuikuikui..nak buat camne kan..kat Malaysia takdo..:p

Pergi dengan adik-adik ni hari sabtu 1.5.10..Yang tak bestnya, ada 3 orang je pompuan..saya, Amni n Kamilah..Yang lain2 tak dapat nak pergi..Tapi, apa pun, memang best sangatla pegi hanami kat Hirosaki ni..Journey lbh kurang 2jam..Jauh sebenarnya, nak wat camnekan..Yang ni je tempat yang paling cantik yang boleh kami pergi..:))

Jadi, layanla gambar kat bawah ni ye..

Cantikkan...:)

macam kanak2 ribena..diorang ni memang gile2..waktu ni Kamilah dah mghilang..::p

Twin dengan maskot Castle yang ade kat situ..castle tu dah berusia lebih kurang 400 thn:)
Amni...Amni...Amni...Amni...
::Dayung..dayung sampan..::Erkk..nape ade 4 org je..huhuhu..waktu ni Faeiq tido la pulak..Naik sampan ni best sgt..tapi xthn sejukla..angin kuat sgt waktu ni..:))
Rasanya dah lama x amik gamba brdua cmni..loving couple??? of course..kuikuikui.::p

4 comments:

Idayu said...

suka sakura! kali nih, ktorg warga msia berhanami dekat jer tp sakuranya blom bloom lg he3x...sbb xde ms yg sesuai, bnyk sgt xtbt.tp kat dai pon mmg bnyk sakura, so amik gambo kat sakura walk kat dai jer la..tpkn org jepon mesti terkejut sbb msian kalu berhanami bentou nya masyAllah punya la bnyak!

yin-hasni said...

cantik...romantiknya...hehehehe...
Sure seronok bdk2 bertiga tu jalan2 kan...

Kamalia said...

sy ni tahap jakun lg ni kak..setiap ptg kami mst kuar tgk bga sakura..smpi amni dah tau mn satu bunga sakura..hehehe..mmg ..kitorg aritu pun bentou yg kitorg bwk byk giler..nak wat cmnekn..org malaysia mmg suka makan kot..

Kamalia said...

k.yin:mmg cantik kak...yg bdk brtiga ni mmg suka sgtla..yela,diorg dpt kuar dr rumah..sian diorg..kuar rumah pun semggu skali je..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...