Pages

Tuesday, 3 August 2010

Kek Coklat Moist Kukus


Salam..buat kek ni untuk adik yang kat sini..requested by her friend..konon2 nak buat surprised party, tapi tak jadi daa..Terus jadi majlis usrah..hehehe..takdela, kebetulan jatuh hari jumaat, jadi terus makan selepas majlis usrah kami..Kek yang comot sebab tuan yang buat ni agak tak berapa sihat dan kreatip..Memang setiap kali buat kek cekelat, saya suka guna resipi ni..cukup lembab kek ni dan mesti menjadi punya kalau buat..di jamin ye..takkan bantat<------- (kalau bantat, jangna salahkan saya..ngehehehe)..Saya amik resipi ni dari rumah kak Hana..sesiapa yang teringin nak cuba, bole tengok la resipi ni kat sana..:D

4 comments:

EiJa ZaQuaN said...

yummmy2...sedapnye..mmg nmpak moist la..

izahdaut said...

aduss..mmg nampak moist la bile tengok bebahannya kat uamh kak hana tuh..nak try gak la one day...mesti best kan

Nadiah Sidek said...

akk ada steamer ye? nadiah yg kukus ni tak dpt la nak buat, takde steamer..huhu..

Kamalia said...

eija:nyum..nyum..mmg moist sesangat..:)

izahdaut:mmg kena cuba izah..mmg moist tau kek ni::D

nadiah:mmm,kat sini mmg ade jual steamer..nak besar ade,kecik pun ade gak jual..tp,kek ni malas la nak kukus..skang ni bakar je..xleceh pun..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...