Pages

Tuesday, 24 August 2010

Nasi Lemak Kukus

Salam...Tora datang lagi...ngehehe..mengada-ngada jekan..sekejap ade,sekejap takde..cam biskut la pulak tuan tanah nih..Ni menu berbuka semalam..Lagipun waktu tu baru balik jumpa dentist kul 5 ptg dah, taktau nak masak ape, senang2 masak nasi lemak je..Favourite kami, nasi lemak nih--->tu sebab badan berlemak lemak...:p


Saya masak guna cara saya je, tapi memandangkan saya ni tak reti nak tulis resipi kan, jadi sesapa yang nak cuba nasi lemak kukus, bole tengok kat sini..

Ok, yang ni pulak cekodok pisang..Anak-anak memang suke makan pisang, jadi apa-apa yang berkaitan dengan pisang konpom diorang suke..Ni pun buat ikut suke saya jugak..takyah resipi la kan..Kalau ikut Kak Emi punye resipi bole gak..Kak Emi kata kat Chiba pisang mahal, kalu kat sini murah yang teramat la sangat..Best2.:D

4 comments:

misah said...

Nampak menyelerakan...di siang2 hari bulan pose nih.

makcikrehan said...

Nasik lemak tu tak tahannnn.... haruskah dibuat utk buker ptg ini? huhuhu.... [lap ayor liur]

Ajzie said...

nmpk sedap.. gambar2 pun cantik.. sukaaaa..

Kamalia said...

kak misah:hahaha..disiang hari mmg sume bnda nmpak sedapkn kak..mencabar betul kalu time bg ank2 makan..:p

MR:hohoho..tu die MR dah lap ayor liur..

kak ajzie:ngehehehe..saya pun suka gak..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...