Pages

Monday 1 February 2010

Facebook..oh.. Facebook

Aritu ada dapat video nih..Fido yang forward..Cett!!..Fido, ingat akak macam ibu- ibu yang len ka?? Ni sume pasal facebook..



Kalau saya dan hubby, biasa-biasa je la..takdela sampai dok mengadap 24hours..huhu..Cuma baru-baru ni je kami macam ada sket competition..muahuahua..competition apanye..pasal friends sapa paling ramai..kihkihkih..Macam dah takde benda lain lagi nak buat dah..

Hubby: ishkk..friends awak dah ade 145 la..(intonasi mengejek..)
Me: Awak pulak dah berape?

Hubby: Baru je 170..kihkihkih...kawan kite paling ramai..

Me: Ala, kite sebenarnya malas nak add budak2 skola kite..Dah tak ingat sape diorang tu sbnrnye..(intonasi nak menang, tapi tak tau nak jawab ape..)

Hubby: Takpe, awak add je la kawan2 kite..

Me: La, sama jela ...kite bukannye kenal kawan awk pun..

Jadi, bila dah macam tu, saya pun terpaksa la request nak jadi friend kat budak-budak skola saya dulu..amek ex-classmate je pun..Saya ni malas sket nak request kat orang ..kalau bole, biar orang yang request kat saya..hehehe..macam la saya ni fofular sangat kan..Kalau ada suggestions pun, selalunye saya buat tak tahu je..yela,malaskan. Itula sebabnye kawan saya tak ramai..Peduli ape korang ek..ikut ko la kamalia..huhu.:D

Ekceli, ada bagus gak..Yela, bole jumpa kengkawan lama..Tapi, tula manusia ni macam-macam kan..Yang tak patut tulis pun, nak tulis..Ada sorang tuh, bole pulak mengutuk maid dia..sampai tulis b****..ishkk...bagi saya benda ni kan sume orang baca dan tengok, jadi takyah la nak tulis benda yang bole memburukkan diri sendiri..Ishkk..Lantak diorang la kamalia..Ikut diorang punye sukala...Yang nak membebel kat sini apsal pulak..

Itula kan..manusia ni ada macam-macam ragam..(*^*)

1 comment:

lady zaini said...

kekeke... lawak video tuh. ala kamalia, kompem la kalah. Student dia satu session jer dah 30, 40 orang..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...