Pages

Tuesday 8 March 2011

Geng Kembar..

yeayyy..tak sangka sebenarnya ade blog untuk geng kembar..ni semua terjadi hari khamis yang lepas..hahaha, saya tahu dah lama, tapi nak buat camnekan, sibuukk sangat2..

Mula2 kena pi kat sini dulu..Mr Huszaini (Amrafahan) adela duk promote blog saya ni kat blog ni..malu2 kamben saya jadinya(sambil2 duk lap air mata..ekeke)..glemer sekejap..hahaha..

Kalau nak tahu, Mr Huszaini ni ade 4 orang anak, seorang lelaki dan anak perempuan kembar 3..ye, kalu tak caye pi tengok kat blog beliau..sungguh comel tau..Auni Faqihah, Auni Haziqah dan Auni Naqibah..
gambar ni dari blog abah mereka..tq..
cute sgt2kan..
geram je..:)

Kat blog Amrafahan ni, bole la jumpa banyak lagi geng kembar yang lain..nak kembar berapa?kembar dua, kembar tiga..kembar empat pun ade tau..selain tu, kalau nak baca pengalaman macam mana nak besarkan anak kembar, nak tahu cabaran susah dan senang bole je baca kat sini dan blog kembar yang lain..tapi, tips untuk dapatkan anak kembar takde kot?hehehe...

Terima kasih buat Mr Huszaini yang memberi peluang kepada saya untuk berkenalan dengan lebih ramai lagi dengan geng kembar ni..tapi, memang bestla kan..selalu je ade gathering bersama geng kembar..uwaaa..jelesnya..

p/s: ceritala dgn Mr K psl kembar 3 ni, terus die tanya: ha, nak kembar 3 tak?
saya pun cakapla: takpe2..yang 2 ni pun dah cukup..hahaha

11 comments:

ida said...

hehehehe cuak plak dnegar nak kembar 3 tak yer..

suri solehah said...

salam..wah bestnya dapat tiga sekali guskan..akak penah hampir nak dapat kembar 2..tapi last tak dak rezeki..akak keguguran

Jue said...

bestnya kamalia ada anak kembar..nak jugak!!

Umie said...

aku pun mcm teringin je nk ada anak kembar tp setelah mendpat yg sorg nie aku insaf jap...yela kan, aku sibuk nk anak kembar,yg 1 nie pun x menang tangan..lagi pulak kalu 2 @ 3.. so, DIA lebih tahu tahap kemampuan aku..kesimpulannya aku kagum ngan ibu2 yg bole menjaga anak kembar diorg dgn jayanya..contohnya ko le (sila tepuk tangan utk diri sendiri)...hihihi

Acik Erna said...

kamalia..kalau dah dapat..terima aje la ye..
seronok kan ada anak kembar..
akak dulu mertua kembar..tapi cucu2 nya takde sorang pun yang kembar..

munna said...

munna pun teringin nak dpt anak kembar... dari zaman anak dara lagi ada cita2... klu ada rezeki.. mmg bersyukur sgt... dlm family munna dan en. abg dua2 ada kembar

Kamalia said...

ida:itula ida..mmg cuak sbnrnya..tp,kalau dah rezeki,mmg suka jugak..

suri solehah:salam..mmg bestkan kak..skali bersalin dpt 3 terus..takziah kak..mungkin generasi ke2 akak adela yg dpt nnt tuh..

jue:nak jugak?hehehe..best mmg best, tp biasela budak2 yg mmbesar ni kan..

Kamalia said...

umie:ye,kdg2 dgn yg sorg tula tak cukup tgn ye tak..apatah lg berdua ni, tp bak kata ko, DIA yg lebih mengetahui kemampuan seseorg tuh..hahaha,kembang vontot aku kejap..

kak erna:betulkan kak erna, dah dapat,terima dgn sepenuh hati..iA,mungkin gen yg akn dtg,ade la rezeki tu

Kamalia said...

munna:wah, bestnya..dlm family sy mmg xde kembar..yg sblh asben,maybe ade kot..xpasti la..iA,sy doakan munna dpt ank kembar ye..

eija_sweetmama said...

tumpang srnok tgk geng2 kembar ni..
sbb suka tgk budak2 kembar ni..especially yg seiras dan sedondon jerk..

Kelab Kembar Malaysia said...

hehehe.. terima kasih yer! bak kata awak, kembang vontot kejap.. kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...