Pages

Monday 24 September 2012

Niat

Salam wbt. Hari ni saya memang dah berniat nak buat entry yang best kiranya. Nak share cerita yang sangat best kat semua tapi kat orang lain saya tak tahula best atau tak.huhu
Jap-jap..jangan speku saya pregnant. Bukan cerita best jenis macam tu tapi cerita best yang lain. Dari segi dan bentuk yang lain yang bagi saya bestla.huehue ( berapa banyak best daa:p)

Dari tengah hari sampai la ni baru dapat 3 lines je draft yang saya mampu buat. Sibuk entertain anak-anak sedara yang sibuk tanya itu ini. Ala, bukan layan face to face pun, layan kat group je pun. Tapi itula, lama la saya duk layan diorang sambil masak, bagi anak makan, tidokan anak. Lepas tu bila saya tengok balik laa..dah pukul 3. nak update entry yang tertangguh tu terus tak jadi, mood dah lari benamkan diri dia ke dalam laut dalam. Saya nak carik mood tu balik malasla kan. Dah petang lepas tu takkan nak masuk laut dalam semata-mata nak carik mood tuk berblogging. Sangat tak berbaloi nak bahayakan diri untuk lemaskan diri sendiri. Dah la tak pandai berenang jadi tak payahla nak carik pasal.

Niat dihati jugak nak BW tengah hari tadi tapi disebabkan sibuk dengan urusan keluarga terpaksa ditangguh hingga keesokan hari .Insya Allah esok sekiranya berkelapangan kunjungan balas akan cuba dibuat.

Hari ni sangat sejuk sampaikan anak-anak mandi sekali je hari ni. Sejuk yang agak sejuk kalau nak dibandingkan dengan minggu lepas. Dah masuk autumn..hoyeaaahhh pastu masuk winter terusla update yang tak berapa nak mulia..hahaha
Asyik jela nak tulis gagagagaga je nanti.( gagagaga tu as in bunyi gigi yang berlaga antara atas dan bawah disebabkan sejuk yang teramat).

Saya dah terasa saya menulis ni tanpa tujuan yang jelas. Kalau macam tu, minta izin dulu la ye.

Sent from my iPhone

7 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Nk spekau uols preggy memula tu
Hahaha nasib baik uols dh warning pasai tu
Sini tgh hr hangatttt....mlm n Pagi dah start Sejuk

ijayuji said...

hai laling, bestnyaaaaaa!!! yg baca ni pun xcited bessstttt kikiki.... alamakkkkkk dia teating guna iphone eak? kita baru jer installed si blogger ni kat iphone tp bodo2 lagi hihihi... cepat2 naik ke darat ya, jgn duk lama2 dlm air walau kat tepi2 ajerrr ehehe...

Mak Wardah said...

Ayu camner akak nak fllw blog ayu now?

Mixed-family in da house.... said...

Kalskskakaka...sini pon tgh sejukk ni....seharian hujan......

Cepat ler dtg mood update citer best tu ....

Nur-nba said...

Syoknya sejuk.. kat JB ni panas je.. Wah guna iphone.. best la... senang dan mudah. Lawak juga akak ni... senyum sorg2 bila baca entri akak nih.. :)

Nur-nba said...

Syoknya sejuk.. kat JB ni panas je.. Wah guna iphone.. best la... senang dan mudah. Lawak juga akak ni... senyum sorg2 bila baca entri akak nih.. :)

☾SHiemaCMa786☾ said...

err...did i miss something??

preggy?? sape yg preg kak? akak ke? huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...