Pages

Friday, 4 June 2010

Our 4th wedding anniversary

Today is our 4th wedding anniversary;4.06.10. Happy anniversary bi..you are the love of my life(alamak,jiwang karat la pulak..).Alhamdulillah, dalam tempoh 4 tahun ni banyak pengalaman pahit manis yang kami lalui bersama..Anak pun dah 3 orang..hehehe..macam tak caya je..Syukur ke hadrat Ilahi atas segala apa yang saya lalui ini..Semoga perhubungan suci ini berkekalan hingga ke syurgaMu Ya Allah..amin.

Bi (Mohammad Kamil),you are a wonderfull husband to me and i will always love you with all my heart forever..This is for you :x



Inilah pengikat kasih antara kita..kan.kan.kan..:))

Amni

Faeiq n Faeiz

8 comments:

Idayu said...

happy anniversary to both of you..moga sampai syurga:)

waaa, 4 thn br tp ank dh 3??? tak aci!!!

misah said...

happy anniversary..semoga berkekalan hingga ke syurga, murah rezeki dan diberkati.

Kamalia said...

ayu:mekaceh akak...hehehe..aci mmg xde..aci kat India..ngehngehngeh,:p

misah:mekaceh akak..Aminn..:)

lady zaini said...

Amboii... mak kecik comey jerr anak montel2 tepu tak ingat. Sihat2 sokmo :)

Hepi anniversary untuk korang, moga murah rezeki, sihat selalu, bahagia dunia akhirat :) Aminn

lady zaini said...

ehh..baru 4 tahun dah 3 anak? hahahaha..memang tak aci :P

Kamalia said...

datin z:kecik2 memngla montel2 tepu..dah besar ni,sume kurus je..xnak mkn lagi..except amni..die memang sampai la ni masih montel tepu..mekaceh..amin..
hahaha..tak aci ye..memang pun..kot lepas ni nak tambah pong, kalu bole nak twin lagi..hihihi..tamak x??~~peace~~

Lovely Kitchen said...

happy 4th anniversary..semoga sihat2 selalu, murah rezeki dan bahagia selamanya...amin.

Kamalia said...

lovely kitchen:mekaceh E-na..semoga kite pun sama2 mngecapi kebahagiaan dlm rmhtangga..(ayt skema rama)..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...