Pages

Monday 26 July 2010

Award + Tag

Dapat award + tag dari Nadiah Sidek..Mekaseh bebanyak ye..:D

1. Apakah yang bermain di fikiran anda sekarang?
= Bila nak start buat pillow case nih??..:p

2. Apakah nama samaran anda?
=takde nama samaran..memang kengkawan/family panggil Kamalia je..

3. Berikan 3 orang yang anda sayang.
=Suami, anak2+ family dan diri sendiri (bole x??)..:p

4. Panggilan untuk si dia.
= Bi..stand for hubby..depan anak2 panggil babah..:p

5. Hadiah yang diimpikan dari seseorang yang istimewa.
= DSLR + SK II ( i punya foaming cleanser dah nak abih nih.:p )

6. Blog mana yang anda suka tengok?
= Blog yang saya rasa best..hehehe..saya suka cooking blog (saya suka makan n masak)..huhahuha blog (kengkadang rasa nak gelak2 bile baca blog tuh)..the latest yang saya suka is sewing blog..:D

7. Tagkan pada 15 orang blogger
= Kak Idayu
= Lady Zaini
= Izah Daut
= Moklong
= Mizwa
= Ida DDapur
= Iman
= Kak Asma
= Lendanuar
= Ummi Affaf
= Kak Nur-my little kitchen
yang lenlain saya tak berani nak tagla..ngehehe.sorry..:D
xcukupla..yang lenlain tu bole jugak

5 comments:

Nadiah Sidek said...

tq akk sudi buat tag ni! :)

Kamalia said...

tq to nadiah too...:))

Juwita Jamaludin said...

Kamalia.. Rajinnya nak menjahit... Jahit tangan plak tu.. Ganbatte ne

Idayu said...

tq..tq..skang jgk akk amik n tepek kat blog!

Kamalia said...

kak juwita:tq akak...hopefully hobi baru ni berkekalan la..kn jahit tangan dulu,takut nnt xberbaloi invest beli mesin jahit..nnt hangat2 tahi ayam je..huhuhu..:p

k.ayu:mekaseh kak..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...