Pages

Wednesday, 28 July 2010

Nasi Goreng + Ayam kepsi

Dah lama takde cite pasal masak2 dan makan2..Nasi goreng yang simple..dimakan bersama ayam goreng ala2 kepsi..Trio kat rumah ni memang suke makan ayam goreng, jadi ayam kepsi ni dah jadi menu wajib tuk diorang..at least seminggu sekali kena buat..:D

Tuk resipi ayam goreng kepsi ni bole tengok kat sini..selamat menjamu selera..:D

7 comments:

Ida Ddapur said...

Slm Lia...wah pagi2 tgk dah ada ayam goreng+nasi goreng...jd lapar dah..ada lg
sama la..budak2 kat umah ni pon suka kalau ayam goreng.

Nadiah Sidek said...

ari tu nadiah buat jgk ayam ni..guna resipi yg sama tp knp tak brp garing ye kak? certain part je garing. sbb nadiah tak goreng dlm minyak penuh ke? lupa nak tanya kak yatie

makcikrehan said...

huwaaaa... sedap! lapo lapo lapo

Kamalia said...

ida Ddapur:salam ida..mmg suka sangat..mak bapak diorg pun tumpg sekaki suke jugak..kalu buat ayam kepsi ni,kn buat sekor ayam..kot x,xcukup...wakakaka..

nadiah sidek:ooo..mmg kn goreng dlm nyk penuh..tp,kot akak buat,xdela penuh sgt..agak2 jela myak tuh..:D

Kamalia said...

makcikrehan:lapo ye?..dah g makan kat kedai depan sana tuh..xpun,g jela beli kepsi..:D

izahdaut said...

sedapnyee nasi goren ngan ayam camtu..dah lama tak makan...dah lme teringin nak buat ayam camtuh..uii

Kamalia said...

izah:mmg sedap izah..rsnye kot nak bg org brpantang pun ok kot..cume nasi tu xyah buat peads sgt..ayam camtu izah bole beli kat kepsi je..lg senang..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...