Pages

Monday, 14 May 2012

Afiya #My First Hanami

Salam wbt..Dah lama tak cerita pasal budak tecik ni kan. Alhamdulillah, dah sepuluh bulan dah dia ni..how time flies! Lagi dua bulan insya Allah setahun la dia dah..:))

Hanami lepas (22 April) merupakan hanami yang pertama jugak buat dia. Mama yang excited nak bawak dia pergi hanami. Afiya tak kisah pun sebenarnya..hehe mama je yang lebih-lebih. Budak manja ni sekarang pun dah ok dengan orang lain. Memula jumpa orang tu dia agak susah nak bergaul tapi biarkan lama sikit baru dia ok..Lega la sikit mama dia bila ada orang lain yang asyik dukung Afiya ni..hehe. Boleh melantak makan puas-puas..:p
Afiya bersama kakak Siti.
 Afiya dengan mama dan kakak Amni
bila dah lama kena pegang dengan orang lain,
nampak mama je terus jerit..
"mama..mama.."
 Afiya dengan kakak Fadhilah
 suka dapat pegang ball
suka bila didukung dengan kakak-kakak ni ye..


9 comments:

yatie chomeyl said...

chomelynay afiya..mintak2la dpt baby girl pulak kali ni..leh kawan dgn afiya hehe

Hanis MY said...

good girl sungguh afiya ni... nanti aunty bg present k...

Shahriah Abdullah Novelis said...

Salam comeynya Afia tuu... cute sangat! gerammmm

Acik Erna said...

salam lia..comelnya afiya..seronok kaka2 tu dapat main2 dan dokong afiya

Ijah EmoTemo said...

comelnya diaa! hehehe

♥ Cmª shIemª ♥ said...

hihihi..
afiya comel!!!

FnF Simple Life said...

alolo...comey nye ;)

lady scooter said...

wahh...dah beasrlah dia..he3...

Nur-nba said...

Comel benar anak akak ni.. Kak, nak tanya hanami tu apa??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...