Pages

Thursday, 29 December 2011

Saya nak main snow tapi saya tak tahan sejuk..

Salam wbt..suka tak tengok gambar saya nih?...mama kata saya nampak comelkan? hihihi..ini gelak manja saya*..

Kami kat Appi Kogen..babah saja nak bawak kami cuti-cuti main snow walaupun kat umah di kelilingi dengan snow yang tebal.. Tapi, sekejap je saya boleh duduk luar. Mama risau saya kesejukkan..hidung saya merah-merah dan kelopak mata saya pun dah tebal dengan snow. Mama kata snow turun lebat sangat jadi saya dan mama duduk je kat nursing room ni.. Mama kata lagi besok mama update blog..daaa.

23 comments:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

sgt comel dgn snow cap dia tu..serba pinky..

wah srnoknye nak g main snow ye..^_^..

Ira said...

kawaiii!! xoxo

nur easy said...

alololo kawaiiii.. mama je jahit topi comel tu..;)

Ucu Faridah said...

hihihu...pinjam snow cap kejap ...kat M/sia ni pun ada snow jugak tapi dah jadi air la pulak...

Asmara said...

wah! baru nak ajak bersnowboard kat sini. jom nak! :D

Papa Mifz said...

so xmo la main snow kalo tak tahan sejuk yer dak comel..:)

ADEEYA said...

Alololo comelnyaaa :D hehe nak main snw jugakkk.

Hanis MY said...

weee bestnya men yuki... afiya men leklok eh dgr ckp mama tau hehe...

Umie said...

afiya mmg sentiasa comel...aunty rindu nak peluk2x afiya lagi lah...sobss!! <---- nie kalau muaz pandai baca komen aku nie mesti dia jeles nih...kah kah kah

-wos- said...

mana lagi best.
main snow ke main hujan?

MaryaYusof said...

Kat sini nak kata snow ujan pun ssh nak jumpe... comelnye dgn snow cap die tu...dah mcm anak peru pun ade gak ...teeheeee..

So Shy Lady said...

wow bestnya cuti2 main snow! nnti tepek byk2 gmbar main snow nnti ye ;D

~ yus ~ said...

alahai comelnya dia.

Main je snow tu, sekejap je , jangan lama-lama...hehe

Amie said...

tengok snow aje...diri dah terasa beku... brrrrrr

Nadiah Sidek said...

afiya yang tak tahan sejuk ke....mama??? ehehe..

Nieda said...

Salam Kamalia.
Selamat tahun baru.

Kat sini pun sejuk juga ...tapi sejuk kerana hujan hihi

♥cmª shIemª♥ said...

alololo....cian nye die..
hehe...tetap tomei!

Kamalia said...

Eija::
dai xtau lg apa itu seronok..yg pnting mama ade depan mata dia..haha

ira::
sankyu aunty..xoxo

easy::
sankyu aunty..aishh,xdela mama serajin tu nak jahit bagai..hehe

Kamalia said...

ucu::
boleh..boleh..nnt mama bagi ye.
ekeke, cair bila dipegang ye kak


asmara::
nanak..nanak..tatut.:p

papa mifz::
haha..sbnrnya mama yg xtahan sjuk..

Kamalia said...

adeeya::
jom kakak,kita main snow,,weee

hanis my::
weee..best.baik aunty.sy akn jd anak solehah..insyaAllah:)

umie::
sankyu aunty..
haha, nnt bgtau muaz.mesti dia hentak kaki merajuk..huhu

Kamalia said...

wos::
aunty, babah kata main snow lagi best..
kalau main hujan nnt boleh demam..haha

marya:huhu..xpola,dah duduk tempat mcm tu kan..sampai ati kata mcm anak peru..ekeke

Kamalia said...

SSL::
aunty,mamam xdpt ambik gmbr byk sgtla..mama kata dia maals.

yus::
thank you aunty..
lama-lama jd beku..huhu

amie::
kalau ade angin yg kuat,rs nak bungkus diri ni masuk dlm beg je..haha

Kamalia said...

nadiah::
kahkah..mama yang xtahan sejuk..ekeke

nieda::
salam kak..selamat tahun baru
musim hujan ke skang ni?

cma::
hhuhu..
thank you aunty..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...